دانستنی ها

اطلاعات عمومی

دانستنی ها

اطلاعات عمومی

راهکارهای کلیدی برای ازدواجی موفق

1- پذیرش

یک قاتل رابطه ای بزرگ، عدم پذیرش، صفتی است که بیشتر به زنانی نسبت داده می شود که به خاطر آزار و اذیت شان شناخته شده اند. به یاد داشته باشید، شما با شریک زندگی تان ازدواج کردید که او در آن زمان و اکنون بود. حتی اگر بخواهیم او را تغییر دهیم، نمی توانیم.

کلید یک ازدواج موفق در تحقق هر چه سریع تر این امر نهفته است.

هنگام اصرار یا متقاعد کردن او، تنها روی نقاط ضعف یا مشکلات او تمرکز می کنید. بلافاصله دیدگاه خود را تغییر دهید و به جای آن روی ویژگی های مثبت تمرکز کنید.

2- مسئولیت را بپذیرید

این آسان و یکی از رازهای یک ازدواج موفق است. وقتی در یک پروژه شرکت می کنید، مسئولیت موفقیت ها و شکست های خود را به عهده بگیرید.

زمانی که شما و شریک زندگی تان اختلاف نظر یا مشاجره دارید، به یاد داشته باشید که مسئولیت اعمال خود را به عهده بگیرید، از جمله هر کاری که انجام داده اید یا گفته اید، به خصوص اگر آزار دهنده، بدون فکر و یا ایجاد ناملایمات باشد.

3- هرگز یکدیگر را بدیهی فرض نکنید

در نظر گرفتن یکدیگر ممکن است سمی ترین عامل بیماری زا باشد. هنگامی که آن ها راحت باشند، برای زوج ها آسان است که به حالت رضایت و شکل انتظارات وارد شوند.

این تنها یک موضوع طبیعی انسانی است، چون ما با آنچه آشناست راحت می شویم، اما در ازدواج، شما هرگز نباید به جایی برسید که شریک زندگی خود را بدیهی فرض کنید.

سعی کنید به طور نامحدود به شریک زندگی خود احترام بگذارید. از مفروضات اجتناب کنید و در صورت امکان به او پیشنهاد دهید که کاره ای خوبی برای شریک زندگی تان انجام دهد. اغلب ازدواج های موفق شرکایی دارند که برای این کار مشتاق هستند.در این مطلب توضیح داده شده است.

4- شب واقعه

در میان دیگر نکات برای یک ازدواج موفق، قرار ملاقات بیش از همه نادیده گرفته می شود و توسط زوج ها نادیده گرفته می شود. مهم نیست که یک زوج در شب ملاقات خود چه می کنند.

صرف شبی که وقت خود را با یکدیگر می گذرانند، پیوند را تقویت می کند و در طول زمان آن را حفظ می کند.

وقتی شب قرار دارید، باید گوشی های خود را خاموش کرده و کنار بگذارید تا از حواس پرتی خلاص شوید.

در خانه با پاپ کورن فیلم تماشا کنید یا با هم به پیاده روی یا رولربلید بروید. اغلب آن را تغییر دهید و برای یکدیگر مفید و شاد باشید.

یک شب قرار عاشقانه و متفکرانه فقط یکی از مراحل یک ازدواج موفق نیست.

برای حفظ مسئولیت پذیری و ایجاد الگوی مهم در رابطه با شب تاریخ، مهم است که این برنامه را به صورت ماهانه، اگر نه هفتگی، برنامه ریزی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد